ufo.JPG

Inteligentne zycie pozaziemskie moze roznic sie od naszych wyobrazen. Natomiast prawa fizyki i chemii sa uniwersalne, wiec przypuszczalnie pod wzgledem podstawowych cech nie bedzie az tak inne od ziemskiego. Powinno byc zlozone i wielokomorkowe. Wedlug naukowcow komorki maja jednak okreslona wielkosc, wiec nie moga byc ani zbyt duze, ani za male. Mozna tez przyjac, ze narzady zmyslow znajda sie w poblizu zlozonych mozgow. Bez watpienia inteligentne istoty beda wyposazone w wypustki umozliwiajace im poruszanie sie i poslugiwanie narzedziami.