luneta blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 1.2004

marsnapada.jpg

Okazalo sie, ze Mars zawital rowniez do mojego domu. Ciekawe na jak dlugo…

robo3.jpg

kielich.jpg

Piękny dziś mamy dzień, bez dwóch zdań. Po pierwsze Mars Express odkrył na Marsie wodę w postaci lodu. Po drugie chłopaki i dziewczyny z NASA nawiązali ponownie kontakt z roverem. Po trzecie, na dniach na Marsie wyląduje Opportunity. No i po czwarte, i najwazniejsze, mamy weekend. Z tej też okazji życzę wszystkiego najlepszego!

angrymoms.jpg

Achtung! Lu:net oglasza konkurs dla mieszkancow Warszawy i okolic. Nagroda jest bezplatna wejsciowka dla dwoch osob na film „Kumple”. Bedzie go mozna zobaczyc 27 stycznia o godzinie 19:00 w Silver Screenie. Warunkiem otrzymania biletu jest odpowiedzenie na jedno pytanie: prosze podac przyklad preparatu medycznego, ktorego nazwa w jaskrawy sposob nawiazuje do historii kosmonautyki.
Nagroda zostanie wyslana poczta, a nie rakieta ;)

zwirek1.jpg
inspired by Leo:nid und Pa:blo : thanx

NARESZCIE

38 komentarzy

biohazard.jpg

Marsjan´ski ?azik ruszy? w teren.

When you walk
Through a storm
Hold your head up high
And don’t be affraid of the dark
‚Coz at the end of the storm
Is a golden sky
And the sweet silver song
Of the lark

Walk on through the wind
Walk on through the rain
Though your dreams be tossed
And blown

Walk on walk on
With hope in your heart
And you’ll never walk alone
You’ll never walk alooone!

Aloooooneeeee!!!

FFWD

11 komentarzy

samolot.jpg

PLAMY

39 komentarzy

jowisz.jpg

Wszystkie oczy skierowane sa w strone Marsa, wiec dla odmiany popatrzmy na Jowisza.

PIA01230.gif

STARA

7 komentarzy

helikopter.jpg

Nawet maszyny musza odpoczac do czasu do czasu…

grom.jpg

A moze nawet z ciemnego…


  • RSS