luneta blog

Twój nowy blog

OTO SZADOKI

11 komentarzy

shadoki.jpg

Przed laty, gdzies w pierwszej polowie lat osiemdziesiatych, po zajeciach szkolnych bieglem co sil do domu, by zdazyc na serial o Szadokach. Obecnie malo kto pamieta te sympatyczne, ptakopodobne stworzenia. Co sie dzieje z nimi dzis po latach? Czy nadal zyja, czy tez zostaly zjedzone przez pokemony?

PROSZE BARDZO

9 komentarzy

pani_pogoda.jpg

Wychodzac naprzeciw oczekiwaniom pan, prezentuje prognoze pogody na caly nadchodzacy tydzien.

pogoda.jpg

Ktoz moze wiedziec, co nam przyniosa nadchodzace godziny…

TEN OBCY

10 komentarzy

komisja.jpg

Pragne zainaugurowac kolejny cykl, tym razem pod patronatem Ireny Jurgielewiczowej. Dzis zamiast dziesieciu prezentuje tylko siedmiu obcych…

johnnycash.jpg

Wczoraj przeczytalem w Przekroju, ze 12 wrzesnia w szpitalu w Nashville zmarl Johnny Cash. Szok i smutek. Choc kto widzial ostatnie zdjecia artysty, mogl sie tego spodziewac. Powoli odchodza wielcy. Tylko czy w ich miejsce pojawia sie ktos na prawde godny…
Polecam jedna z ostatnich plyt Casha, wydana w 2000 roku American III: Solitary Man. Strona pierwsza, utwor czwarty…

GIGA

3 komentarzy

mojemiasto.JPGWszystko jest giga choc troche miga swiat L. Janerka „Leon”

Komputery bezceremonialnie zagoscily w naszym zyciu. Sa obecne prawie na kazdym kroku. Reklamuje sie nawet lodowki z komputerem. Jednakze malo kto pamieta, co przytrafilo sie komputerowi pokladowemu HAL 9000 w filmie Odyseja kosmiczna 2001. Czy moze sie wiec zdazyc, ze kiedys starcimy nad wszystkim kontrole?

DEGRADACJA

9 komentarzy

laptop.jpg

Rownolegle do postepu technicznego nastepuje degradacja przyrody oraz… przyrodzenia.

ufo.JPG

Inteligentne zycie pozaziemskie moze roznic sie od naszych wyobrazen. Natomiast prawa fizyki i chemii sa uniwersalne, wiec przypuszczalnie pod wzgledem podstawowych cech nie bedzie az tak inne od ziemskiego. Powinno byc zlozone i wielokomorkowe. Wedlug naukowcow komorki maja jednak okreslona wielkosc, wiec nie moga byc ani zbyt duze, ani za male. Mozna tez przyjac, ze narzady zmyslow znajda sie w poblizu zlozonych mozgow. Bez watpienia inteligentne istoty beda wyposazone w wypustki umozliwiajace im poruszanie sie i poslugiwanie narzedziami.

NONI I JONI

7 komentarzy

noni.jpg

Kilka dni temu uslyszalem wstrzasajaca wiadomosc. Otoz wladze ogrodu zoologicznego zmienily imiona sloni. Teraz mamy Leona i Lotka. Podejrzewam, ze za cala sprawa stoi sponsor glowny, czyli totolotek.
Toz to zwykly skandal. Nie powinno sie zmieniac raz nadanych imion. Bo czy ktos moze sobie wyobrazic zeby dla przykladu Krolowa Bone przemianowano na Bronieslawe?!?

tvn.jpg

Glowa mi dzis peka po wczorajszej imprezie urodzinowej Kapitana Boruffki. Sprawca zamieszania jest znana tu i owdzie zubrowka z sokiem jablkowym. A skoro juz mowa o alkoholu, to nie moglo dzis zabraknac Maklakiewicza i Himilsbacha, herosow polskiej kinomatografi i przemyslu spirytusowego.


  • RSS